2017年1月8日星期日

放題之極品 – 極尚大喜屋




每次來到尖沙咀都見到這間放題長期排長龍, 今日終於有機會來排 (哈哈, book 定位啦~) 來吃, 食完我終於明白為什麼有咁多人來食了






就是這間極尚大喜屋, 我地已經Book 8:45pm 果場的平日, 但都係超多人的說~




當然先叫個刺身熱下身先, 我地就叫了松葉蟹腳, 三文魚, 帶子, 象拔蚌等等刺身, 整體也是新鮮鮮味, 而且松葉蟹腳刺身我還是第一次吃放題時有得點來吃, 啖啖肉, 鮮甜多肉, 超正~




而這裏有好多創作壽司, 就好像這盤有黑松露雙色花, 北海道魚子戀人, 海葡萄蝦, 軟芝士大蝦蕃茄, 鵝肝帶子等等, 每每都用上平時少吃到的壽司配搭, 而且配上的食材都是見到矜貴之餘食感配搭也出奇地Match ~





除了創作壽司外, 當然也叫了些其他壽司, 就好像這個海膽配蝦, 鮮味與濃味共存




火灸類壽司就好像這個黑椒香蒜燒牛肉及香蒜牛油燒青口, 香味野味, ~





而這個極品五香煮和牛筋腩, 我估唔到日本放題店可以弄出又腍又入味的牛筋腩, 牛筋膠質豐而柔腍, 而蘿蔔也是非常甜而索哂D, 正到爆~




黃咖喱炒蟹, 雖然不算大隻, 但黃咖喱野味味濃, 配上炒蟹味道一流~




當然不少得炸物, 這個炸貓山王相公食到Lam Lam , 貓山王果然是榴槤之王; 而天婦羅蝦熱辣香脆之餘也啖啖蝦肉~




而除了有燉蛋芝士蛋糕等可以任叫外, 每人都可以叫一杯Hagen Dazz , Yummy!

整體味道以日式放題來說都是上乘, 款式選擇也多之餘更有些是創意味道十足的呢, 怪不得有咁多人排隊的說~


尖沙咀加連威老道2-6號愛賓商業大廈後座1102號舖

沒有留言:

發佈留言