2017年2月3日星期五

街角的日色即叫即造刺身丼 - 渡邊屋





同友人去九龍城買野準備新年, 但因為件貨要等一個鐘佢先有人幫手又倉拿到店俾我, 所以我同友人就諗住食個快的餐醫肚, 見到路口有間壽司外賣店..





見到個牌寫住即叫即造魚生丼




裏面也有凍櫃放了外賣壽司.




我同友人就看到這個刺身魚生丼Menu, 而佢有得坐在枱仔或在外邊立食, 我同友人橫豎也要等, 就立食啦




我就叫了個海膽盛丼 (HKD128) , Size 有湯碗咁大Size 的丼, 而且魚生刺身都佈滿了呢.




有兩塊三文魚, 厚切, 而且非常肥美鮮味, 魚油充滿口腔的說.




而吞拿魚也有兩厚塊, 不過我就食到有絲絲根的質感, 雖不是最肥美的部份但整體新鮮啦~




而最正的就是用了一整板海膽, 味濃而絕無臭腥味, 新鮮非常, 將其撈飯吃加醬油一起吃, ~




而友人就叫了個極上刺身丼 (HKD88), 除了也是有三文魚, 吞拿魚外, 又有帆立貝, 魚子及蝦




友人說整體新鮮, 而我就吃了友人一塊帆立貝, 肉厚新鮮.





而蝦雖然只有一隻, 友人食後也覺爽口彈牙的說

食的時候收到相公的電話話剛放工未食飯, 所以我又買兩個丼外賣啦~好食完就行返過去店舖看可以拿東西未先~


九龍城衙前圍道122號地下H

沒有留言:

發佈留言