2017年3月30日星期四

舊區中的天堂Café - Café Paradise

今晚同女友人食飯傾心事, 當然就近近地找間Café






在我家附近的Café Paradise, 在舊式的茶記飯店中有這間西式Café, 有點相影成趣.




我就來個Set dinner, HKD25 就可叫花茶一壺, 我就叫了個玫瑰花茶, 淡淡的玫瑰花茶香味~




Set dinner 的田園沙律, 不算大碟, 有點黑醋作沙律醋, 酸酸地幾開胃.




是日餐湯為蘑菇湯, Creamy 之餘都帶點蘑菇蓉碎, 有口感.





而我叫了這個香辣鮮蝦意大利飯 (HKD128) , 辣味頗重, 非常野味, 加上蕃茄汁配意大利飯, 飯有口感之餘都子開胃, 而炸蝦都好香噴熱辣, ~





而我加HKD25 將是日甜品轉做Affogato@Paradise, Movopick 雲呢拿雪糕, 配上double expresso 及焦糖醬, 香濃滑溜, Yummy~



太子界限街23號地下C


沒有留言:

發佈留言