2017年4月11日星期二

點只17人玩的Party House - 拾柒樓




大家估我係邊? 我現在都我D 朋友玩緊, Hea , 吹水緊, 飲飲食食緊, 打戲緊下刪100 😝








其實是晚我就來到位於銅鑼灣百樂中心 (Time Square 後面街) 17 , 這裏有間Party House 又叫做拾柒樓, 因為這個是包場的Party House, 所以我來到時就要打以上寫在這的電話叫工作人員開門給我, 因為裏面不會有人應門的說.



入到去個party house, 比我想像中大之餘真係咩都有, 我友人就係度射波.



我又睇下自己射飛標的眼界準唔準先..




D 男士們一見到就去打機啦, Wii, Xbox, 最新的Switch 到最經典的街機都有




我地就唔理會啦, 坐下先..



不如玩下Board Game ..



大家都估下這個是什麼? 原來這個是PanCake Printer ~ 不過要有手機apps 而當然我地無材料, 所以就玩不到了.



而其實這個kitchen corner 設備都好齊, 連專業咖啡機都有好幾部, 其實成班人都可以來這裏攪個Coffee Tasting, 又或整下甜品PanCake 都不錯啊~




玩下D 玩具先, 哈哈好低能但又好好玩..



連唱K 神器都有, 我地班女就可以大唱特唱啦~






話明Party House 就當然要食物啦, 其實本身Party House 上面有間西餐廳 LittleVegas是同一個老闆開, 所以我地Order 食物飲品後工作人員就為我地送order 落來拾柒樓




食飽休息下下再來玩先.

而這裏按人頭收費, 如果而銅鑼灣旺區又有咁大咁多野玩的party house 來說價錢也頗相宜的說, 百多元就可以玩足4 小時又有野食野飲呢, 而且地方可以容納十幾廿多個人, 所以在香港寸金尺土的地方可以約成大班朋友來開這個黃金地段Party 真不錯啦~


拾柒樓詳情:


感謝拾柒樓邀請.


免責聲明是次產品/產品資料由品牌提供本文章內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查
歡迎邀約試用&出席活動bigratlabireneleung@yahoo.com.hk
Youtube: http://www.youtube.com/user/bigratlab


沒有留言:

發佈留言