2017年9月7日星期四

胡桃夾子cafe - Nardo’s cafe

旺角的樓上cafe琳瑯滿目, 但是要吸引人客上嚟都要花一點心思, 除了環境, 當然仲有食物質素都很重要啦





來到 Nardo’s cafe , 除了可以約一大班朋友嚟玩卡game之外..


最緊要是環境可以坐得舒舒服服, 地方乾淨.



除了有單點套餐或者多人party套餐外,都有二人套餐 (HKD268 兩位用) , 我就叫個熱柑桔蜂蜜


友人就叫個荔枝冰紅茶.




餐湯蘑菇忌廉湯, 蘑菇非常足料, 而忌廉湯口感奶味比較重, 非常香滑



鮮雜菜沙律配日式蛋醬, 沙律用料都頗新鮮, 不過沙律蛋醬就比較酸 (我本身就不太喜歡吃有沙律醬的沙律, 不過見我有人食得lam lam, 都應該味道不錯)






蜜糖雞翼拼芝士薯條, 這個又美味又邪惡的小吃, 蜜糖雞翼非常入味, 而且燒得雞脾帶點香脆, 加上清香的蜜糖味道, Yummy~ 而這個芝士薯條, 芝士醬汁佈滿了這個拼盤, 非常濃郁, 台薯條事後設的美式炸薯條, 加上調味粉, 完全食不停口 ~



主菜我們就五選一, 叫了這個黑椒汁牛柳粒飯, 其實我覺得有點像菜遠牛飯, 因為醬汁比較稀, 不過幸好黑椒味也是頗濃郁,  牛柳都非常大件, 肉質非常有趙勁而嫩




而甜品就叫了個藍莓芝士蛋糕及特濃朱古力蛋糕, 我就當然要先吃這個朱古力蛋糕啦, 其實雖說是朱古力蛋糕, 其實是朱古力慕絲更為貼切, 非常軟滑, 而且朱古力味非常濃郁而不算太甜,  味道剛好; 而藍莓芝士蛋糕朋友說就比較乾身, 不過藍莓味的微酸可以去除芝士的飽濟感.

其實之前是想包場但是兩星期前打電話問booking, 已經好多日子都已經Full , 因為老闆都說暑假真的是日日爆場, 不過到一個學生開學的時候就容易book D...不過我也希望老闆的生意可以蒸蒸日上, 食物質素都keep住咁好, 日日爆場啦 ~


旺角彌敦道594-596號旺角新城8樓全層

沒有留言:

發佈留言