2019年9月17日星期二

Kickboxing及瑜珈課程邊間好? 新蒲崗Nin Studio, 真正照顧每一個人


以前都join 過大型的健身瑜伽中心,每次都要畀人Hard Sell買成年Membership, 同埋佢地嘅kickboxing課程同埋瑜珈課程,一個老師對差不多十幾二十個學生, 不能夠針對每個人的進度, 所以今次我想介紹一間我試過唔錯的新蒲崗健身瑜伽中心,佢以小班教學形式上堂,如果大家唔知健身瑜伽中心課程邊間好,不妨參考一下~




今次就來到位於新蒲崗的健身瑜伽中心Nin Studio (由鑽石山地鐵站行過來只需要約5-10 分鐘)。它提供多種瑜珈課程 (甚是我很喜歡的空中瑜珈), trx 課程 (用嚟減肥一流), kickboxing課程(除了減肥練肌肉, 現在更需要學來自衛嘛~~) 等等的不同課程,為客人帶來多元化的體驗。


而今次我就上了這堂Stretch Therapy ,屬於瑜伽課程的一種。這裏的每一個課室最多只會容納6 個學員上課,令導師可以更緊貼大家的進度,亦都係如果大家問我瑜珈課程邊間好的時候, 我會推薦Nin Studio 的原因。


要進行拉筋, 每位學員都可能有不同程度的需要 (尤其是我這些硬骨頭), 就需要不同的器具輔助啦~


這裏上堂的 9成客戶都係女仔, 完全唔怕上堂會尷尬,而今次導師係一位靚仔阿 Sir (這位導師本身也是一位Kick Boxing 導師啊~) ,立即令我上拉筋課程都打足十二分精神,哈哈。


簡單熱身後, 就開始運用不同的健身用品來做不同肌肉跟腱的拉筋活動, 今堂就主力做下半身的拉筋運動, 首先是小腿;


之後到大腿內外;



因為我跟另外一位學員的健康狀況也不同,導師很細心地再幫我們每人微調一下動作, 等我哋真的可以拉動放鬆大腿內外側的筋腱而不會受傷, 好體貼呢~

不過我做這個動作的時候已經標哂汗, 所以不要睇小這些拉筋課程或者瑜珈課程所動用的中心肌肉層啊~




做好前一個動作後之後, 再連貫性拉前大腿;

大家唔好見到我好似笑住咁好輕鬆, 其實開頭我完全可以做不到的, 要導師幫一幫手我先可以成功呢~


再做返一個臀部髖關節拉筋動作, 做完整個下半身的拉筋動作後, 我覺得本身僵硬的下肢, 變得柔軟左,氣血都開始運行得快左啊~


最後都當然要平均地做返上半身的拉筋運動啦~





做完成身汗, 當然想沖返個涼, 這裏的設施相當齊全, 有沖涼浴得更衣室等等,再出多d汗都唔洗怕


我覺得呢間新蒲崗瑜珈健身中心最好的就是沒有membership 制度, 只要買堂(class), 可以一個月 Workshop 形式買課程  (例如空中瑜珈課程一個月四堂, 又或者TRX/ KickBoxing 課程,一個月四堂),完咗這個月先需要再畀錢買下一個月的課程。 這種形式的瑜伽課程真的很少邊間好似Nin Studio咁有彈性。而入面的健身設施就會給予買左私人教練課程的學員,唔洗錢都可以book黎做運動㗎啦~  



 現在新客戶更可以免費一堂personal training 或免費任何一堂class (TRX, Kicking Boxin課程, HIIT, Pilates, 瑜珈課程, stretch therapy, dance)   ,可以同朋友一齊試下呢個新蒲崗瑜珈健身中心。試完就更了解瑜珈課程邊間好邊間唔好~

Whatsapphttp://wa.me/85295602096
FB : ninstudiohk  
IG : ninstudiohk


免責聲明是次產品/產品資料由品牌提供本文章內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查
歡迎邀約試用&出席活動bigratlabireneleung@yahoo.com.hk
Instagram: http://instagram.com/bigratlab
Youtube: http://www.youtube.com/user/bigratlab

沒有留言:

發佈留言