2015年3月11日星期三

Elyze 脂肪美學專家 – 是我塑身好幫手


話說大白鼠收到Elyze 的邀請做療程時, 真的很高興呢 ! 因為我以前本身就是elyze 的用家啊 ^^. 大白鼠N年前還是肥女仔的時候, 試過節食做運動減肥, 但大白鼠遺傳了媽媽 ‘’好生養’’ 的下半生(), 下身點減都無用.

所以之前我就俾錢做Elyze 的療程, 針對我臀部同大腿, 效果好滿意呢. 但後來大白鼠就因工作關係常不在港, 所以就沒有繼續了.

而今天我可以以blogger 的身份試他們的療程, 等我又試下佢地有冇新的療程先!!



 
今次去他們北京道一號的中心, wawa, 可以望到整個維港呢

 

那天我準時到中心, 好快我的治療師Mandy 就帶我去做個人健康指數及脂肪分析, 去測量我身體水份, 脂肪, 肌肉, 骨骼的分佈及比例

 

數據出來了, 其實Mandy 說我整體上很標準, 只是線條上臀部同腿部可以再有進步空間 (Mandy 你太客氣呢, 其實我的臀部隨住年紀大, 新陳代謝慢咗, 臀部都愈來愈鬆弛 ><)

 

之後Mandy 就帶我入療程室換衫同再影相去比較做療程前後的變化, 首先Mandy 就針對我下半身比較水腫的情況下去做Smoothshape 緊致曲線激光療程.

它以激光技術915nm激光波長能深入皮下15mm, 能針對性導向難減部位的脂肪細胞. 而其光學技術強化細胞滲透性可提升血液循環, 刺激纖維母細胞增生, 提升肌膚緊致度. 另外, 機頭的滾輪技術透過按摩排走脂肪酸及液態廢物.

Smoothshape 的時候覺得有點點吸啜我pat pat 同我大腿, 好像按摩咁, Mandy 就話這個機頭先會吸啜起我地的肉再同時發出激光, 從而針對出塑身的部位.

 

做完Smoothshape , Mandy 再幫我做RF Circulation活化循環療程, RF 以專利科技能直入脂肪層, 用單極射頻突破性深入皮下20mm,令真皮層產生45°C熱力, 從而提升循環效率, 同時緊致去紋.

所以做的時候感覺暖暖的, 好舒服呢.

 

 

當然做完比較做前做後的分別 (我有打底啦, 但有點怕羞所以用朵花花遮住D 羞羞位 :P), pat pat 立即挺咗, 無之前咁偏同 ‘’the’’, 而大腿有立即slim (我特別站在數字格仔牆邊就是方便去覺減吋的效果如何呢.

 

當然話做完一次就可以永久講你都唔信啦, 我以前都要做返一個cycle 療程先可以keep 得長久, 當然做療程同時都要配合飲食同運動才可以真正keep 得健康, 但你知啦, D 位不是你節食同做運動就可以減到, 如大白鼠的’’强壯’’下半身就要用上儀器啦.

 

大家如果有興趣想了解及試做的話可以去以下連結登記去免費體驗gar~~

 


 

elyze分店地點包括:

金鐘太古廣場 223

銅鑼灣時代廣場第1 35 41

尖沙咀北京道1 15

旺角朗豪坊33

詳情請向elyze熱線電話 3511 7500 或相關治療師查詢.

 

感謝Elyze 療程贊助.

免責聲明是次產品/產品資料由品牌提供本文章內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查

歡迎邀約試用&出席活動: neicla328@gmail.com



Youtube: http://www.youtube.com/user/bigratlab

沒有留言:

發佈留言