2015年3月4日星期三

第一次收到Glamabox 盒子 – 一個盒子唔止有3 個願望呢

第一次有幸收到Glamabox 盒子, 見到盒子design 好靚, 收到的時候真的很雀躍想立即試.






盒子裏有8 個品牌十幾種不同的産品試用




今個2 月的盒子設計找來John Ho (設計出肉肉熊的designer) 設計, 好可愛 :D



先試來自瑞士的Swiss O PAR, 佢有多種不同成份的枕頭仔髮膜選擇, 而我就選了堅果油及檸檬. 因為近期染髮多了, 所以我就先用上堅果油枕頭仔, 去滋養一下我受損無光澤的頭髮先.



我用的時候沒有聞到太多的香料味道, 而且用後都無我想像中頭髮會太滋潤會令到頭髮容易變笠, 不錯啊.


而另一個品牌 PICO OK – booster Mask white scale






先用上white scale, 它是晚霜來的, 有瑞士荷葉芽精華提取物, 有抗氧化成份, 淨化皮膚黑色素生長. 另外再用Booster Mask, 他的成份都可以有美白補水收毛孔的效果, 用上時可敷過夜, 用時沒有聞到有太多香料味, 而且用後可見到即時效果, 立即白咗.








Advanced 系列的試用品, 包括洗面乳, 精華霜, 保濕露, 面霜及眼霜, 我試的時候雖然份量用得不多, 但我就覺得質地會比較合適成熟或乾性人士肌膚使用, 比較滋潤.



除了美容産品, 都有飲品呢, 這個菊皇茶清香, 飲落去好甘香 好適合最近新年食好多熱氣野的我飲呢.





eFresh 的綠魚子緊緻眼霜及雪肌透白活膚精華, 我就很喜愛它的眼霜, 質地看去比較潤及笠, 但潤上眼後原來好快吸收, D 都唔覺得笠呢. 而活膚精華就水狀質地, 皮膚好快吸收了.



Dream Skin 零毛孔蝸牛美白清潔泥面膜, 質感好似海綿, 按落去彈下彈下; 而敷上去佢好快就乾, 過了約10分鐘, 我已經feel 到我毛孔D 烏糟野吸哂出來, 過水後見到鼻毛孔好乾淨呢



做完個清潔mask, 我又做一個whitening mask , 美肌之誌的極致煥白隱形面膜, 面膜好薄好貼, 而且質地有彈性我可以完全cover 我塊大面.




最後一個品牌 Dorissiderm, 先用除油脂粒睡眠面膜, 雖說是睡眠面膜, 但可用約30-60分鐘再用水洗淨, 而質地比教 , 敷完感覺保水, 而皮膚的痘疤都有一點減淡.另外的保濕精華素就比較水潤.

多謝GlamaClub , 祝大家都幸福羊溢.

免責聲明是次產品/產品資料由品牌提供本文章內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查
歡迎邀約試用&出席活動: neicla328@gmail.com
大白鼠之實驗室Blog: http://www.bigratlab.blogspot.hk/

Youtube: http://www.youtube.com/user/bigratlab

沒有留言:

發佈留言