2015年3月28日星期六

與陽光玩遊戲必備SHISEIDO WHITE LUCENT All Day Brightener SPF36 PA+++多元全日亮白乳霜


大白鼠雖然是白底人士, 但一曬就好容易出雀斑, 但見到陽光果人都特別醒神的我都唔理得咁多

 

尤其是去泰國同班女仔一齊玩一齊瘋, 你都唔會為咗怕曬而唔出去又攞遮咁無mood, 對不?



所以一支41多元全日乳霜就適合我這些鍾意出戶外玩的女仔啦~~

這支All Day Brightener SPF 36 PA +++ 有齊美白, 亮肌, 補濕同最最最重要的防曬全日乳霜, 等我試下是否真的那樣正先 (大白鼠身為 Shiseido fans, 當然立即用啦~~)

 

擠少少落手, 見到乳液帶點閃亮, 質感好清爽, 雖然防曬度算高 (SPF 36 可以防曬半天), 但完全沒有一般防曬乳霜那樣厚身透不過氣的感覺



 

塗上臉先, 真的是Shiseido, 感覺透薄清爽, 而且好水潤保濕, 唔會覺得好厚好焗,

 

而雖然擠上手時見到帶閃, 但塗上臉塗開後肌膚沒有閃粉感覺但又有透亮光澤感, 皮膚膚色都變得光亮減少暗啞.

 

嘻嘻, 如果平日出街我可以懶到就咁塗All Day Brightener 就可以了, 當然如果真的要去陽光與海灘的話就最好再塗防曬度高一點的防曬用品 (咁我就梗係用shiseido SPF 50 的防曬霜啦~~~)

SHISEIDO WHITE LUCENT All Day Brightener SPF36 PA+++多元全日亮白乳霜 (價值: HK$460/50ml)

 

感謝the Ztyle 產品提供.

 

免責聲明是次產品/產品資料由品牌提供本文章內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查

歡迎邀約試用&出席活動: neicla328@gmail.com



Youtube: http://www.youtube.com/user/bigratlab

沒有留言:

發佈留言