2016年1月10日星期日

美味一點- The Point

登龍街通常都係我地搵食的好地方, 今次我地幾個女仔出來主要目的除了Gals Gathering , 我從南非回來買了許多LC , 做苦力交收==, 不過去南非買平過去歐洲買, no method la~~~)



抬頭望上去~抬頭望上去~ (被某主題公園洗腦:P) 有大大個由無數個燈做成的’’The Point ‘’字樣有點似Lange Bar feeing





先叫杯Fruit Punch (HKD48/glass)- 有橙汁, 西柚汁, 草莓醬, 梳打調配而成, 沒有喝到一般雜果賓治那種重重的糖水味, 反而是新鮮, 新鮮生果中帶酸甜的味道, 一杯好醒胃的飲品.



Caprese salad (HKD108), 有水牛芝士, , 羅勒, 意式香草汁的沙律, 鮮甜, Buffalo Mozzarella 我會期望多一點芝士的濃味, 不過這個水牛的芝士就比較口感較滑而水份充, 適合喜淡口味不太喜芝士羶味的人士(我知我食慣重口味啦~)



Sweet Potato Fries, 炸甜薯, 鹽味的炸薯條就吃得多, 今次用甜薯做的及頗特別, 甜甜脆脆, 加上帶點辣的蛋黃醬, 酸酸甜甜帶點辣勁, 新鮮感十足



Posh Hawaiian (HKD158), 有焦糖菠蘿, 意大利風乾火腿, 松子仁, 火箭菜及蕃茄醬, 先說Pizza 批身為傳統薄批 (我還是很怕吃香港式的厚批, 太膩), 最有心思的他用原隻菠蘿, 切片再約之上焦糖烤, 這個很花心機呢, 所以有菠蘿果酸味同時也會有焦糖香烤的味道…(不是買罐頭菠蘿可以做到的味道啦~); 另外, 他用風乾火腿代替平時用的煙肉, 增加Pizza 的 鹹味同時也令到整體Pizza 不會太過heavy.



另一pizza - Margherita (HKD138), 材料有水牛芝士, 車厘茄, 羅勒及蕃茄醬, 問過職員, 車厘茄用上蒜蓉烤 (怪不得我吃到蒜蓉香味但又見唔到佢有落蒜蓉), 加上其他不同的香料及cheese – 大定見到D芝士多到呢….好味!



而意粉Lingunie Alfredo con Pollo (HKD138), 巴馬臣芝士白汁西蘭花烤雞扁意粉, 白汁份量剛好, 除了烤雞的肉質可以有點過了外不算嫩滑外, 味道也不錯.



而我會比喜愛這個Linguine with Soft Shell Crab (HKD148), 炸過的軟殼蟹, 香脆十足, 加上帶辣原隻炸出來的紅椒汁, 野味之選.



Norwegian salmon (HKD168), 木烤三文魚, 三文魚一咬成口三文魚油漏出來, Omega 魚油多到呢…., 而面果塊魚皮超脆超薄, 好似食紫菜咁, 加上松露醬汁, 將鮮度完全upgrade



好重肉桂味的Apple Pie, Cinnamon Apple (HKD68), crispy合桃, 加蘋果及葡, , 層次豐富….




而我的至愛, Chocolate Lava (HKD68), 朱古力流心蛋糕, 但最驚的是裡面的流心朱古力是用黑朱古力做, 一點甜到膩的感覺都無, 同時有好濃郁的黑朱古力味道, 所以喜吃朱古力, 尤其是鍾愛黑朱古力的人士(或不太好甜吃的), 這個一定要吃!!!



最後, 這個Uji Matcha Roll (HKD68), 綠茶蛋卷, 我朋友就吃得津津有味, 但我坦白說還可以 (我是黑朱古力死忠!!!), 清新不太甜, 但蛋糕本身如果可以再做得鬆的就更好.

The Point:

銅鑼灣登龍街52號地

沒有留言:

發佈留言