2016年1月11日星期一

為你的另一半剃造新的驚喜 - 德國Braun Series 7電鬚刨




2016 年霎眼就到, 以我也又人家的女朋友變成人家的太太了呢. 雖然成為了別人的太太, 但都要為對方製造一下驚, 見相公平時都是用剃, 今次送他德國Braun Series 7電鬚刨, 不知會合他心意嗎?






相公收到後, 他意然說, 百靈啊, 我以前用過 (我估係好久以前), 不過那時侯機頭用的時候好熱, 好容易熨到皮膚喎….我話現在點同現在的技術呢, 义咗電試下先啦~




第二天睡醒, 相公的已經長到我唔想俾個morning kiss




, 相公開始試機 : [無以前那麼熱熨….不錯….好似更貼面, 容易剃乾淨比較以前的好用好多呢…]

當然啦~ 相公, 7 其革命性的音波技術可根據你的鬍鬚濃密度自動調整強度, 並且每個剃鬚動作都可產生 10,000 次以上驚人的音波微震動




而且可以自已調超敏, 正常及密集模式, 可以因面部不同的區調~




, 相公話的確比較乾淨, 連比較難剃的部位如頸部區都能剃淨, 其專利ActiveLiftTM OptiFoilTM功不可沒. (請大家不要理會唇下的傷口, 此是相公的暗瘡傷口來的....:P)



剃完除了用清水沖乾淨剃刀頭外, 他的Clean & Renew TM 可以自動感應到機頭的潔淨度, 如果機身的 ‘Hygiene’’ 指數跌至一到兩格時, 就可以以酒精為清洗液的 5 步清潔, 方便衛生許多呢~




相公, 等我這個娘子幫你剃啦~…….做咩你個樣咁僵, 好似咁驚咁唔駛驚, 好安全嫁~~~…Wakakaka…..





看來我都係做唔不溫柔的娘子, 不過最少我這個娘子都好貼心, 知道你都要實用之餘, 都要舒好用啦~

產品詳細資料: http://www.braun.com/hk/male-grooming/series-shavers/series-7.html

Facebook: Braun HK

多謝P&G 生活家產品提供.

也多謝相公的粉墨登場:P

免責聲明是次產品/產品資料由品牌提供本文章內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查

歡迎邀約試用&出席活動bigratlabireneleung@yahoo.com.hk




Youtube: http://www.youtube.com/user/bigratlab

沒有留言:

發佈留言