2017年9月24日星期日

中秋舊日冰室情懷 - 金記月餅




中秋節話咁快又到, 早前在金記冰室見到這個充滿懷舊氣息的月餅設計, 就唔買一盒回家給爸媽們應下節, 因為爸媽年事已高, 所以就買盒健康一點的金腿伍仁月餅.






一盒有四隻



爸爸見到這盒月餅是金記冰室的作品, 他就好奇問為什麼冰室都會出月餅 ?? 媽媽就說: 以前的冰室規模很大的, 所以從前冰室是會出月餅, 而且還有月餅會, 可以給客人供月餅會的啊~ , 真係我呢啲小朋友唔講唔知呢~原來以前的冰室都有月餅會供月餅的啊~




講完古仔, 當然要試下味, 這個金腿伍仁月餅, 有著非常香濃的金華火腿, 加上有不同的伍仁果仁芝麻等,層次感豐富, 有點脆口, 就連我本身都不太喜歡食月餅的我 (因為我不太喜歡蓮蓉), 這個鹹甜適中既金腿伍仁月餅就適合我這個追求健康的女性及老人家吃啦~



在此說聲, 中秋節快樂, 人月兩團圓


金記冰室

灣仔天樂里6-18號恆安大廈地下DE

沒有留言:

發佈留言