2015年4月28日星期二

Ipanema 2015 S/S Collection – fashion 環保兩者兼得

每次經過 Ipanema counter 都會被她色彩繽紛的沙灘鞋吸引住, 可惜由細到大都不太喜歡自已不太好看的腳指暴露於人面前, 但原來這個巴西品牌今季還出了立體花平底鞋, 而且最重要的是連我這個大腳人士都有size (40D), 最後我就選了淡粉色, 因為她平日出街, casual look, 又或晚上食dinner dating 的斯文look 都可以襯到; 另外她的鞋底有cushion 厚墊, 所以行鞋行一整天都好舒服呢.


去到位於尖沙咀 the one 的店, 店舖細細, 但見到有好多不同的鞋呢



一見到有不同款色的沙灘鞋, 就好似話俾大家知, 夏天到啦!


除咗沙灘鞋外, 原來佢今季都出魚嘴鞋, 3種不同顏色


另外還有立體花密頭鞋款, 最後大腳八的我就選了密頭款




淡粉色密頭鞋鞋底有好厚的墊, 而且就鞋圈很大, 所以連我這個要著40D圈人都可以著得舒服



今季牛仔當道, 我當然著返牛仔look 襯返Ipanema




只要襯上簡單的手鏈就可以呢, 整體上就不會太個單調淨係blue denim




誰人說沙灘裝一定要著沙灘拖? 對於我這個連只是落街買早餐的人都要著密頭鞋的我來說..



這對花花密頭輕便又舒服, 行街 shopping 都可以著佢呢!



當然這件充滿民族色彩的長裙 (來自泰國出名designer ), 也可以去陽光與海灘啦


加了一個花花髮夾, 真的想去渡假啊~~



而出去見男朋友著靚D可唔可以襯? 其實這個密頭鞋鞋款走斯文路線都無問題


因為有立體花, 整個look 都會斯文一點



只要去飾物上著手, 加條大珍珠鏈, 加一個金色clutch, 都已經可以將日間變晚間 look la~


Yeah~ 日間變晚間look 就完成啦

Ipanema立體花平底鞋
價格: HKD299
免責聲明是次產品/產品資料由品牌提供本文章內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查
歡迎邀約試用&出席活動neicla328@gmail.com

Youtube: http://www.youtube.com/user/bigratlab

沒有留言:

發佈留言