2015年4月9日星期四

由頭到腳都要享受極緻奢華 – System Professional 奢華修護美髮油


 

頭髮的打理一向是大白鼠的弱項, 因為大白鼠髮質好幼又有開义, 加上本身天生微曲, 所以看上到好毛噪呢.

 

頭髮不易順服, 好難打理啊

 

毛躁

 

連髮型師都話我D 頭髮真係又幼又薄又小頭髮 又易斷 ><…

 

所以希望今次的 SP奢華修護美髮油可以打救我啦. 這支修護美髮油除了有珍貴的堅果精華, 杏仁精華油, 及荷荷巴精華油這些公認可以滋潤及修補受損乾旱的髮絲外, SP 的突破性 ‘’輕盈轉換技術’’, 可以令珍貴的成份快速深入髮絲的內部, 令髮絲又內到外都得到昇華護理呢.

 

精華油可以濕髮或乾髮時用, 我就剛洗完頭, 咁我就試下先.

 

夏天就快到, 香港天氣又濕又熱最怕用D 野黏住油膩, 但因為有杏仁精華油成份, 它的質感好滑, 輕盈, 唔會好似一D 護髮油笠笠油膩. 我泵了2,3 次精華油, 一泵出就聞到好甜好天然的甜杏仁味, 好舒服的香氣呢.

 

將美髮油塗於髮絲的中部及尾部再梳頭, 頭髮都易梳咗, 順滑呢. 之後再吹頭, 咁就可以避免風筒的熱力對髮絲造成的損害

 

吹乾頭髮, 見到頭髮有光澤, 但沒有用完髮尾油果種好重身的感覺, 而且減少毛燥 (所以如睡醒後頭髮飛起哂的話我現在都會用 1, 2 滴塗在毛燥的位置, 令頭髮容易打理造型呢.

 

頭髮幼的我現在梳頭時都少咗折斷頭髮, 變得柔韌 (我梳頭髮有時都比較暴力 :P), 果然做到滋養修護的功效呢.

大家一齊試 SP奢華修護美髮油這8 種神奇功效啦.

System Professional 奢華修護美髮油: HKD178/ 30ml

感謝 Wella Professionals 產品試用.

免責聲明是次產品/產品資料由品牌提供本文章內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查

歡迎邀約試用&出席活動neicla328@gmail.com



Youtube: http://www.youtube.com/user/bigratlab

沒有留言:

發佈留言