2015年5月5日星期二

凍凍地就可以溶丟脂肪? M Beauty Concept 第五代冷凍溶脂機

夏天又到, 又係要將D 肥脾肥手臂肥pat pat 顯露於人前的時候, 所以唔想咁樣? 但又懶做運動? 又或好似有D 頑固位置好像大白鼠的粗腿減來減去都減唔到? 又唔想做手術抽脂咁危險? 咁就要試下美國FDA 批准使用作為幫助去除脂肪如腹部及腰部脂肪的冷凍溶脂啦~



今次極度高興 (係真係超開心 :D, 因為去養和或某些醫學美容公司做係好鬼貴一次gar  ><) M Beauty Concept邀請體驗一次 這個冷凍溶脂機.






M Beauty 位於尖沙咀力寶太陽廣場, 非常方便呢




今次試做的為第五代的冷凍溶脂機, 其實冷凍溶脂的原理是利用脂肪不耐冷的特性, 透過攝氏4-5度的低溫治療器, 將冷凍波傳送至想減的部位, 之後脂肪就會自我凋亡, 再自然地排出體外, 完全不會有瘡傷性及外力的介入, 一般第一次療程已經可以減約22% 脂肪啦~而圖片中所示為一些接受一個療程 (約為半年時間) case.



這就是冷凍溶脂機的機頭啦! 一陣會用佢啜住我D 肥膏大腿將冷凍波傳到我D 脂肪度.



先來個磅重同量度大腿圍先, 好粗的大脾 (但右腳粗過左腳呢…)



做之前先敷塊纖線在大脾外側 (即我想減的部位)



之後就放個機頭在我兩邊大脾外側, 放的時候有吸啜的感覺, 但不會覺得凍, 放好儀器頭竹之後就等1小時, 其間可以繼續玩手機啦~



話咁快就過了一小時啦, 完成後見到有個機頭的紅印在大脾, 同用手摸上去才覺得表面皮膚有點冷外 (但大家放心, 這個溫度是不會傷及肌肉及紅管精經線呢), 不過D 紅腫好快就散了.



做完約兩個星期, 等脂肪細胞凍死及自然排出體外, 我再比較做前及做後兩星期的比較, 請大家看我箭嘴指住的地方, 做完後這個位罝竟然有點凹陷 (大家見到大脾外側有條陰影咁的長長的線, 這裏比以前瘦咗呢!!!!!)



一般來說做完療程可以持續9 12 個月, 當然想真的減得有效就要長期控制飲食及運動啦~
M Beauty Concept 現在有優惠 (HKD 628 一次一小時), 詳細請看以下網頁啦~
https://www.buys.hk/mbeautyconcept/html/coolscluptor_zh.html

感謝M Beauty Concept 邀請.

免責聲明是次產品/產品資料由品牌提供本文章內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查

歡迎邀約試用&出席活動neicla328@gmail.com

Youtube: http://www.youtube.com/user/bigratlab

沒有留言:

發佈留言