2015年6月18日星期四

觀塘工廈中的August Day – 一切從 ‘新鮮’ 開始




這間café 位於觀塘地鐵站附近的工廈, 於地鐵站B 出口行約510分鐘就到, 挺方便的..





入到去, wawawa, 好大啊, 果然是工廈中的café 餐廳






轉角還有個好大的corner , 裏面仲有間房, 方便客人 book Party 攪生日會 (我下次十幾個姊妹gathering 都去這間先, D 地方好玩好多, 仲要有房唔怕我地嘈親人 :P)



當天去的時候是星期六的lunch 時間, 我就叫了個鮮澳洲草飼肉眼配意粉



先上餐包跟南瓜湯, 他們一上桌我就好驚奇 ~~ 不是我們平日見到的餐包, 竟然係金黃的多士??



拿上手還是熱呼呼, 食落去香脆可口, !! 見得到真的是新鮮烘出來啊~



到主菜啦~ 個肉眼扖都幾大塊, 唔知好唔好味呢?



切落去見到牛肉煎得剛好 medium (不過我才記得當時order 時無問我要幾成熟…), 咬落去好嫩滑, 肉汁還是保留在肉中, ! 不過個人認為肉眼再厚身D 就好, 因為近邊比較薄所以比較熟咗少少, 鮮嫩度就沒有中間較厚身位置好吃呢.




意粉看似無咩調味落落一去, 但聞到有陣陣橄欖味, 好味!



另外我男友就叫了個香煎比目魚蒜香蜜糖汁



比目魚好滑好鮮, 所以就算只是用鹽調味煎都已經好好食呢, 加上蜜糖汁, yummy~~~



當然食完主菜, 就到我個甜品胃來開餐啦, 我就order 咗個 芒果流心布甸



芒果流心真得好有鮮芒果味, 不是平時在 X山食果D加芒果味的物體, 原來問返先知他們真的用新鮮芒果打出來的芒果蓉呢 (不過個人覺得個甜品好細, 唔夠喉呢><)



男友就叫了個奶凍, 不要少看這個奶凍啊, 老板娘原來用了自家珍藏好些年, 親自滲一枝枝雲呢拿來做這個奶凍 (平時大白鼠在五星酒店做廚師的大白鼠爸說, 酒店最多都只會用雲呢拿紙去做甜品, 平時都會用精油), 所以比一般平時食的奶凍香好多呢~~






大家唔好以為這支是牛奶啊, 它是這裏的signature 奶茶, 茶用上錫蘭紅茶, 加上黑白奶 (是花奶的一個牌子, 不過現在愈來愈少見…) 沖製, 再裝上樽放冰箱, 所以在不加冰的情況下原汁原味, 也特別香滑



今餐兩人食了約HKD250, 其實現在找間用心用新鮮食材做出美味的食物, 實屬不易啊, 大家快D去試下啦~


August Day 地址: 香港觀塘巧明街114 號迅達工業大廈1B

歡迎邀約試用&出席活動neicla328@gmail.com

Youtube: http://www.youtube.com/user/bigratlab

沒有留言:

發佈留言