2015年6月11日星期四

鹹窩夫你食過未? The Pudding Nouveau

平時來大坑的時候, 通常已經食完晚餐來食甜品, The Pudding Nouveau 是其中一間大白鼠必食 (尤其是同食量如同兩個半人份量的男友來 :P), 因為這裏的甜點 waffle 好食之外, 最最最重要係連我男友都話食到飽到頂心口, 好少機會在香港的食市佢有這個comment ‘’好飽’’ :P, 佢只會成日話唔夠食 ==!


所以今次又試下食佢的主餐,  (我估主餐的份量應該食得飽佢 :P), 所以晚餐的時候就來食啦~ 幫男友叫了All Day Breakfast , 店員都介紹了他們的新品 油浸鴨Waffle…O~? waffle 加鹹鴨脾?



來自法國空運過來的油浸鴨Waffle 來啦~~還附上炭燒蜜糖來點waffle




雖然外皮炸過, 但一切落去, 感到沒有被過份煎炸那種乾硬, 鴨肉還是嫩滑, 而一口咬落去鴨的肉汁 ‘’B’’ 出來, 肉汁依然鎖在鴨肉裏,  !




雖然我是一個半熟女, 但鴨還是忍不住一手拿來吃 :P



當然, waffle 加蜜糖吃, 還是一貫水流, 我們影相影了10幾分鐘 (我地都係信奉 ‘’手機食先’’ :P) 先食, waffle 依然外脆內軟



不過最佳食法係 ~ 去國油浸鴨waffle 蜜糖一齊食 :D, 咁鴨的鹹味就會與甜的waffle 中和之餘令層次更出 :D….(我突然想起BBQ 燒雞翼的時候一定要落蜜糖先好吃 :P)



All Day Breakfastla…真的好大份o~~



個著餅真的好好味啊, 好味在於我地影相影咗10幾分鐘先食, 還是十分脆口



這個你唔好以為係著通的豬肉腸, 佢的腸衣非常之薄, 而肉質好特別 (我到這一刻也不知如何形容啊~~)




麵包好香口好軟熟, 夾埋蛋同煙肉一流!




食到飽, 我就飲返杯薄荷香茅薑茶消化下, 有淡淡的薄荷香味, 而薑沬不太濃烈, 剛剛好, 我男友就飲朱古力奶昔.



雖然我已經好飽, 但我的甜品胃還未啟動, 店員推介他們新出的仲夏香芒法式多士芭菲..上桌時見到好大碟!!! 雪糕是自家製的芒果加熱情果, 味道有好重的芒果同熱情果味, 好滑 , 但對我男友說佢話甜咗D, 但對我這個甜品怪就 剛好.




好足料, cheese cake (好在cheesse cake 唔算係好heavy 果隻, 唔咪會好膩, 尤其我已經是飽的狀態 :P), 有法式多士 (真係好足料!!!), 芒果粒呀等, 但唯一美中不足的是白酒啫喱, 可唔可以再落多D ? refresh 清新, 酒味對我地來說剛好唔會好重酒精, 但可以平衡返cheese cake, 芒果熱情果雪糕的甜味



個份量兩個女仔都食唔哂!!!




另外, 男友就比較喜愛雜莓煙燻奶凍, 香濃Vanilla 奶凍加上Berriessssss , 帶點微酸的莓中和返甜的莓加提子雪糕及奶凍, 在夏天食的時候非常開胃, 就算我地已經好飽都不經不覺食哂~~


埋單連加一4百幾, 份量連我個大食的男友都話飽, 好滿足!

下次都同姊妹去食先 (不過每次星期六去都要排隊排好耐啊~~~)

The Pudding Nouveau: 香港大坑京街17A地下

免責聲明是次產品/產品資料由品牌提供本文章內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查



歡迎邀約試用&出席活動neicla328@gmail.com


Youtube: http://www.youtube.com/user/bigratlab

沒有留言:

發佈留言