2015年6月3日星期三

給愛錫母親的你 - Glamabox 5月號


每年母親節我總會好頭痛唔知買咩俾母親大人, 而今個月收到的Glamabox盒子, 唔知當中有mei係啱我的母親大人呢?





今個月的Glamabox盒子大咗好多 (哈哈, 我係有儲Glamabox盒子啦, 因為個盒好靚唔捨得掉 :P), 睇下試咩好先



這個一定啱我母親大人呢, 萃綠檸檬L80酵素精萃液, 選用屏東的檸檬, 5 (無防腐劑, 無糖發酵, 無塑化劑, 無醋酸, 無水), 100% 天然檸檬製成



近年飲酵素的人越來越多, 因為酵素能促進新陳代謝, 腸胃好, 排毒好D, 人都精神D, 而這酵素建議每日飲用1-3




大白鼠試下淨飲, 真係~~ ><, 不過這酸味真的好像我淨食檸檬果種酸法, 天然無添加~所以我還是加水飲用 (不過我飲會第二日排毒好暢順呢 :P)



Ysyoo – 1分鐘奇蹟炫彩CC, 唔知有幾神奇呢? 今次試的有Pinknatural的顏色, 我就試下natural的顏色先.



取出少許份量, 開頭以為這些韓國品牌的CC cream都會徧 身同徧白, 但塗上臉推開時比我想像中透薄同啞色得好, 會貼近我的膚色 (唔會話好似日本技藝咁臉同頸兩隻色啦~)



塗了一邊比較, 整體臉色明亮有光澤



而遮瑕度不錯, 我的雀斑都遮了大部份, 最重要是只需少量就可以有遮蓋的效果, 對夏天濕熱天是好重要的啊~



這支CC霜有驚喜呢~



來自澳洲 Noelle – 青檸柚子身體磨砂, 含有青檸及柚子精華, 蘆薈等成份, 所以大白鼠一打開蓋就聞到好fresh的青檸味, 好醒神啊~



取出少取試於手上, 見到幼細的蔗糖粒粒, 等我磨下手皮先~~磨完過水沖洗後感到皮膚光滑白滑外, 也感到手好像有一層薄薄的保護膜包住, 唔會好似平時磨完砂感到乾同猛緊的感覺.



成份天然, 大家快D去幫身體磨得白滑, 著背心短裙出街街啦~~



來自美國的Michael Todd True Organic有機卸妝棉, 打開就聞到淡淡的黃瓜味, 原來成份有洋甘菊, 金盞花, 椰子及蘆薈



而卸妝效果尚好, 大部份的底妝唇妝都容易卸掉, 而眼線睫毛液就要抺多好幾次先可以抺走, 但成份溫和, 不須過水, 所以如果出trip出街要卸妝就好方便啦~



近日大熱的Mask, 就是動物面膜啦, Royal Skin的動物面膜, 有老虎, 熊貓, 羊及狐狸, 大白鼠就選了羊咩咩試 :P, 這有透明質酸及膠原蛋白精華的面膜, 敷完尚算保濕, haha, 不過我會覺得好玩多過好敷啦~~



另外也是Royal Skin 的八字皺紋貼紋, ? 大白鼠還是第一次接觸針對邉紋的mask, 他能改善八字皺紋, 彈力, 改善鬆弛皮膚. 打開包裝, 貼紋為gel 狀帶黏性.




哈哈, 好似黏了白鬚, :P, 黏約3-4 小時就可以取下貼膜, 不過我想要持之而恒才可以減淡虎紋啦~




RE:CIPE 檸檬舒緩有機潔面泥, 是由天然材料及人手製造而成, 怪不得我見到潔面泥有些檸檬皮碎啦~



質感好似軟芝士, 好好玩咁彈下彈下咁D 質地, 塗上面敷約10-15 分鐘




敷完除了臉部白淨, 我個鼻D 黑頭粉刺都吸哂出來, 我好易就清理到, 不過這潔面泥用後徧乾, 所以都要用返D 保濕護膚品啦~





Filare – Collagen Filato 純天然骨膠原綿球 加專用精華液, hehe, 大開好似一個小絲球





加咗精華液慢慢打圏溶化小絲球變為啫喱狀, 再塗上臉





塗上臉感覺就好似塗上真的蛋白臉膜有一層依包住塊面, 所以他的功能都可以減淡細紋及阻止水份流失, 適合成熟肌膚人士.





Michael Todd True Organic 南瓜精華面膜, 雖然說明適合所有皮膚使用 (除了敏感肌), 但我估我是歸入敏感肌人士, 因為他有甘醇酸, 果酸的一種, 但我一敷上臉夠2 秒就感到臉部刺熱, 忍不住要立刻清洗, 所以最後要用手肘試, 白滑是白滑了, 但如果皮膚易敏感的話真的不建議使用





最後試用的LSnP 水漾修護洗髮露及潤髮乳, 新爽得來洗完頭頭髮有光澤感, 補充頭皮水份, 感我的頭髮順滑.

只需每月100 , 每個月就有Glamabox 帶回家啦, 大家快D 訂返個啦~

感謝Glamaclub 提供.

免責聲明是次產品/產品資料由品牌提供本文章內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查

歡迎邀約試用&出席活動neicla328@gmail.com


Youtube: http://www.youtube.com/user/bigratlab

沒有留言:

發佈留言