2015年7月4日星期六

想你的肌膚十年如一日? 只要簡單的3 Step Clinique 就可以做到


今次而幸參加Clinique Face Forward 創造完美肌膚聚會





雖然平時在Clinique counter 都會見到佢地的皇牌3 Step 護膚產品, 但就只是這3 個步驟就可以將肌膚十年如一日? 現在的肌膚可以 Face Forward 將來也是一樣?



其實在1968 年時Clinique 的創辦人之一 Dr. Norman 就已經提出只要簡單的三個步驟, 清潔, 清理同滋潤, 就可以Keep 住皮膚靚靚, 而且大家都知道 Clinique 沒有用上令人過敏的成份, 又經過上千次的過敏測試, 所以可以安心使用.



大家先來個小test , 用膠紙貼住皮膚再撕開, 當然用貼住手的死皮啦, 但如果不定期清理, 皮膚就好似這塊重叠好幾次的膠紙咁, D 死皮愈來愈厚, 皮膚就變得愈黃愈暗, 皮膚問題如暗瘡都會容易出現呢!



當然眼見為憑, 請了位Blogger 出來試下先, 講師先用 Liquid Facial Soap 清潔一隻手, 見到隻手已經比無清潔的手白了好多



再用Clarifying Lotion, 見到Blogger 隻手更白更滑, 再塗Moisturizing Gel, 就比無用前2 step 的另一隻手更易吸收



當然現今的空氣污染愈來愈嚴重, 所以Clinique 都推出潔臉儀, 令污糟野容易清除



到我大白鼠又試下先, Clinique 職員協助下, 因為我是混合性徧乾的皮膚, 所以就選擇以上這3 種洗臉, 潔膚同保濕産品.



先用Liquid Facial Soap洗面, 感覺清爽, 我只清潔一邊面, 等我可以比較下



再用棉花球倒上Clarifying Lotion



, 點解我已經洗完臉先上Clarifying Lotion, 點解可以仲咁黃咁污糟gar~~~~???



再塗Moisturizing Gel



登登登登….初試後以見到我臉的左邊同右邊已經有好大的不同呢



Clinique 最近都請了3位年輕但已經在她們的領域有一片天的女仔來代言, 她們好有前瞻性, 同時也用上Clinique 的產品呢~

等我再用一段時日, 看看用完3 Steps 後我的皮膚生命起了什麼變化啦~

感謝Clinique 邀請及產品提供.


免責聲明是次產品/產品資料由品牌提供本文章內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查

歡迎邀約試用&出席活動neicla328@gmail.com


Youtube: http://www.youtube.com/user/bigratlab

沒有留言:

發佈留言