2015年7月10日星期五

還是還原基本步吧~ Clinique 簡單 3 Step 護膚三步曲




去完 Clinique Face Forward Blogger Gathering, 攞咗D 產品回家當然要好好試用啦~






出完街, 用完卸妝水卸裝後, 我就用這支 Liquid Facial Soap – Mild 溫和配方洗面液 來洗臉, 這支是適合乾到混合性皮膚使用



簡單的先泵一兩泵於手上將之起泡再在臉上打圈.



洗完臉唔會覺得好猛緊, 因為成份有椰油丙氨酸三乙醇胺 及透明質酸鈉, 這些成份不會破壞皮膚的 pH 之餘, 也同時保持鎖住水份; 另外好似最近壓力大成日出暗瘡, 裏面的蘆薈及蔗糖就有舒緩作用呢.



洗完臉, 就來個step 2, 清理一下皮層啦, 大家都覺得, 唔咪已經洗完臉mei? 又要清理皮層? 其實Clinique 比其他的護膚品牌都走前許多, 因為皮膚雖會28 日更新一次, 但人越老新陳代謝就越慢, D 死皮就愈積愈厚, 就會望落去暗啞無光之後, D 烏糟野就積到令毛孔越粗, 暗瘡都易形成, 就好似我現在咁



所以這支Clarifying Lotion Twice a Day Exfoliator 溫和潔膚水溫和潔膚水, 佢的成份主要有氨基酸糖 (Acetyl Glucosamine), 水楊酸 (Salicylic Acid), 透明質酸及甘油, 海藻糖等, 能溫和有效地清理老化死皮細胞~



點用呢, 先用棉花球 (記住記住, 一定要用棉花球, 因為棉花球的纖維可更容易帶走死皮) 沾少許潔膚水, 再抺上臉上 (又請大家一定要記住唔好太貪心, 每一個部位只可以輕抺一次, 千其唔好不停來回N 次在同一個部位上吖~ 因為我都係忍唔住來回抹我D 暗瘡位, 之後係會有少少脫皮, 不過如果你有些下巴位或死皮多的位置就可以抺多一兩次~)



~好烏糟~



見到抺完後皮膚再Shine D



, 第三部就係滋潤啦~ Dramatically Different Moisturizing Lotion+升級特效潤膚露+ 滋潤皮膚同時, 維持皮膚平衡狀態之餘, 能抵禦外來環境的侵害.



成份用上多種天然的植物如向日葵籽, 大麥精華, 青瓜精華萃取等滋潤皮膚的成份, 再加上科技的結合如加入透明質酸, 甘油, 天然補濕因子等, 加强護膚的功效. 而塗上去質地水潤不油膩, 非常合適現在夏天使用呢



, 我好聽話用了約兩星期, 我的大粒瘡瘡已經謝了, 只差一點點暗瘡印 (所以我有點不太聽話我用Step 2 來回抺這個位置等個印快D 退 :P), 就連我的下巴暗點都平滑了不少呢.



D 壓力瘡就已經無哂同時, 皮膚都保持住清爽而又做到水水的感覺, 唔會太乾, 真的可以幫我平衡我的肌膚狀態呢~

等我繼續用Clinique 3 Step, 簡單 3個步驟就可以有返靚靚皮膚, 很化算呢~


Liquid Facial Soap洗面液:
HK$190 (200ml)
Clarifying Lotion Twice A day Exfoliator 溫和潔膚水:
HK$170(200ml)/ K$290(400ml)
Dramatically Different Moisturizing Lotion+ 升級特效潤膚露+:
HK$170 (50ml)/ HK$310(125ml)


感謝Clinique 的産品試用.

免責聲明是次產品/產品資料由品牌提供本文章內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查

歡迎邀約試用&出席活動neicla328@gmail.com



Youtube: http://www.youtube.com/user/bigratlab

沒有留言:

發佈留言