2015年7月9日星期四

準備好夏天背心短褲未? 意大利 No.1 纖體專家 COLLISTAR纖體塑形產品幫到你!



每到夏天, 大家就會見到多咗好多人去健身室做Gym, 因為大家都想以最佳的狀態示人嘛, 大白鼠也不例外呢, 感謝COLLISTAR SaSa 的邀請來參加Collistar Blogger 聚會





今次有3 個新品要試, 就係膠原蛋白豐胸緊緻提升精華, 塑身磨沙泥及緊膚磨砂膏, 大家現在見到的就係其中的豐胸緊緻提升精華及塑身磨沙泥及緊膚磨砂膏.



大白鼠從小就對自的的胸部線條大小不太滿意 (大白鼠係長 ‘’’’ 公主來的 ><) 所以都聚精會神聽這支膠原蛋白豐胸緊緻提升精華的功效啦.



原來這支精草有兩大主要成份, 膠原蛋白( 緊緻, 預防鬆弛), 及玻尿酸 (保濕, 緊緻), 所以我試上手看看質地非常爽滑, 好快就被皮膚吸收







當然, 配合不同的按摩手勢及運動, 來達至提升胸部線條, 緊緻, 堅挺及豐盈胸部曲線啦~




再配合COLLISTAR另外皇牌提升精華及凝乳霜, 加强豐胸效果~



女性要有個塑的身材, 除了豐胸, 當然需要瘦身啦~, 所以接住介紹的就是塑身磨砂泥



Collistar 就請了位Blogger 即時示範, 先塗上手臀, Blogger 說她感到開始有點熱熱的感覺, 因為當中的成份有意大利Salsomaggiore 溫泉療效水, 當中的微量元素可高效活化及排毒呢




等我又試下先, 見到磨砂泥的粒子比平時用的磨砂產品的更幼滑 (D 沙鹽及浮石可以咁幼細啊~); 另外她的橙, 迷迭白及白百里香精油聞上去好清新, 好舒服呢~ 而建議在淋浴前先塗上磨砂泥, 等一會才慢慢打圏按摩, 3 分鍾後再用溫水洗淨就可.



著背心短褲, 當然除咗要身材靚外, 身體的每一吋皮膚如果透出光澤滑嫩就加分啦~所以Collistar 的緊膚磨砂膏就可以幫手啦~



有多種不同成份及功效, 不過一打開蓋最感受到的係陣陣甜櫻桃味道..



接住Collistar 同我地玩個角質大檢視的遊戲呢..




首先用膠子貼在死皮比較多的位置如手肘位置, 再貼落測試卡, , 好多死皮 ><




之後再用緊膚磨砂膏磨個手肘, 海鹽的粒子就比之前的磨沙泥粗, 適合於比較多的死皮的位置




Before & After, 磨完砂後的手肘的皮屑少了許多, D 皮紋都淡咗淺咗



最後就係介紹其他皇牌產品同頒獎啦~




, 當然去完blogger gathering, 大白鼠就選了膠原蛋白豐胸緊緻提升精華試用啦~



好聽D就叫瘦, 唔好聽的我真係好 ’…><




泵出精華先, 其實我將精華揸落胸部不久已經吸收哂, 真的吸得好快呢 (難道我長期俾唔夠營養個胸部所以令 佢地’’ 成日好似發育不良??!!!!!一有食物就吸呀吸 :P)



因為尺度問題, 大白鼠當然唔可以影俾大家睇我點樣揸精華啦~但就隔住衫示範一次按摩啦, 我的習慣係先由腋下開始用手打圈按摩, 接住到胸下再到胸口及鎖骨中間, 再在胸口位握住拳頭, 來回搓胸口位置



試了若兩星期, 覺得胸部的皮膚滑咗緊緻咗, 開始有返少少少少少 shape (因為胸部 饑餓過度’ )所以未有咁快見到明顯的提升或豐盈效果, 等我再keep 住用一段日子再話俾大家知啦~
感謝Collistar SaSa 邀請及産品試用.


免責聲明是次產品/產品資料由品牌提供本文章內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查

歡迎邀約試用&出席活動neicla328@gmail.com




Youtube: http://www.youtube.com/user/bigratlab

沒有留言:

發佈留言