2016年4月12日星期二

其實 Club One 好唔好 ? 綠草如姻的證婚擺酒場地 - 科學園

大白鼠我婚前要找擺酒的場地可謂走遍香港九龍新界才找到我的The One, 現在我的好朋友籌備結婚了, 身為好友的我當然幫手同給意見啦~




大白鼠上班就是在科學園, 平時中午食飯飲茶已經覺得個場幾靚同好大, 我就就朋友來Site Visit 這裏吧~

這個露天証婚的場地可以容編約70 個賓客, 環境幾靜幾清幽








如果新人進場時這個M 形的拱就會放在場的中間, 新人就會穿過拱門March In 行進來.




如果黃昏或晚上可以點燃火柱, 加添浪漫感覺




證婚後可舉行CockTail Party, 賓客可以好Relax 食小食, 飲返杯, 談天說地~




入回去婚宴的場地, 真的好大呢 (經理說這邊場地可擺33 , 如果要整個場地的話可以足50 圍賓客呢~~~) ~ 而我地都目測過, 場中的兩條柱也不會太遮擋賓客視線, 而且經理說場有5 個投影器, 那賓客就可以清楚看到台上的新人啦~




這邊台上以綠草如姻為主題 (是免費不用加錢) , 就算自已不再找出面的decoration 我都覺得好靚, 不用再加錢出去找Décor 公司 (身為精打細算的新婚人士, 當然好明白結婚一闊三大, 結婚擺酒好似超Budget, 所以真係慳得就慳)




連台的旁邊都有一大幅Feature Wall 好有書卷氣, 賓客們可以在這邊自娛Selfie 影相




當然都會劃分娛樂區給賓客麻耍樂




經理說有5 projectors, 賓客可以清清楚楚看到台上的新人呢~





當然如果你只是請約10 多圍的賓客來見証你地婚禮, 其實還有另一個細場選擇, 台上還有外國火爐似的裝.




這就是另一個場, 可以容納16 圍賓客, 長方形的宴會廳, 無遮無擋.




出面也可以做個小形証婚場地, 不過比剛才大場那邊的細一點~




而新娘子當然好注重新娘化妝房, 我想說個新娘房大過我住的地方, 目測都有4~500 , 這裹有化妝枱, 梳化, 還有個大大大衣櫃.




近門位置也有化妝枱, 那新娘姊妹媽媽奶奶Auntie 們都可以在這換衫扮靚~




大大個衣櫃內有埋蒸熨斗, 夾萬當然少不了呢~




化妝房裏的洗手間也是非常的大




而新娘房是拍電子卡出入的.




換好衫就由另外一道門來, 準備March In




入返正門, 這是Reception 的位置, Reception 的位置都咁大




在旁邊可以放Candy Corner, 相薄, Photo Booth, 雪糕車….等等, 想點攪都得..




而進場的位置也可以隨你選, 如果包一個整場就可以用中間這門March In

而科學園Club One 是有免費專車由沙田火車站入來的, 而經理說如果你有十多圍的話散席時已經可以送一架大巴載賓客回沙田火車站


朋友是大家族所以都這個場都不錯, 同場地有現成靚靚的佈及配, 加上價錢真的比其他的場地公道, Club One係理想選擇的啊, 尤其是對有預限制但有想有個靚場的準新人來說,, 所以朋友佢之後都要帶埋準老公來看看的說, 當然我地就睇下R R 到多D 野啦~ 不過朋友連個日子都未有 (佢都係同我一樣要回男家家的師傅找個良晨吉日) 所以經理都話到時我朋友擇到日子再來傾下啦~


歡迎邀約試用&出席活動bigratlabireneleung@yahoo.com.hk



Youtube: http://www.youtube.com/user/bigratlab

沒有留言:

發佈留言