2016年5月15日星期日

奢侈的星斑意大利海鮮蒸氣火鍋- 金御膳正宗海鮮蒸氣石鍋

最近食蒸氣石鍋吃上癮所以見到雜介紹有間蒸氣石鍋店見到個海鮮鍋好似好正咁,我同相公就找個不用回對方老家吃飯的Weekend 來吃了.





佢有卡位, 也有大枱, 見我地得兩個人當然給卡位啦~




去開厠所, 睇到原來佢有個露台, 可以給客人出去吸一下煙的




D 海鮮都好多下




當然要Order 這個秘製意大利海鮮湯底(HKD358), 果然好足料, 有不同的鮮茄, 薯仔, 大量的蝦及星斑!!!! 因為在店員介紹下我地都叫了斤星斑做一陣的蒸氣石鍋的餸料, 所以廚房說不如連頭頭尾尾都加入個湯度會甜好多的說~





煲了一陣, 店員先叫我地飲這湯, 之後蒸完所有的蒸氣石鍋料後再飲, 味道會迴然不同..好先喝這個頭啖湯先, 因為有不同的蕃, 有意大利蕃茄, 又有細蕃茄仔, 又有茄乾煮成的湯, 鮮茄味十足, 而加上新蝦及魚的鮮味, 點綴這個意大利海鮮湯, 味道都頗鮮美( 不過我更期持食完蒸鍋再飲這個湯, 一定更鮮~)





話明是海鮮蒸氣石鍋店, 當然要點海鮮, 先來個象拔蚌仔(HKD196 / 2) , 象拔蚌仔雖說是仔, 但也大大隻, 只要蒸幾分鐘就已經食得, 非常鮮甜, 雖然都可以加豉油等來調味, 但如果海鮮新鮮的話又何需要其他調味呢~





首創烏雞豚肉 (HKD60/ 4 ) , 豚肉吃得多, 烏雞豚肉還是第一次吃, 烏雞其實比普通雞更有感更彈牙, 所以食的時候用筷子夾時肉質都感到彈下彈下, 加上味道其肉味會更香, 所以這個小小的一粒烏雞豚肉這樣貴是有理由的呢~





這個蜆 (其實連意大利湯的) la, 也是鮮美, 也沒有食到有沙石的蜆, ~





這個就是燕星仔啦 (時價), 成斤重的星班仔都有好多件啊~而且鮮美滑嫩, 一入口已經滑了入口腔, 而且肉件都非常厚肉, 非常足料呢~




加上這個四寶蔬 (KD88), 食返D 蔬菜先





我同相公最期待的集精華於一身的意大利海鮮蕃茄湯再登場, 首先, 的酸味已經沒有了, 只留下甜味; 加上我倆從未試過這樣豪的用條星斑來煲湯, 個湯完完全全充滿了星班的皇道香濃味道, 加上煲了個幾小時所有的精華都融化在湯中, 所以飲湯時就好似食緊條星斑, 極度滿足~
今次星斑真的是皇道菜式呢~

金御膳正宗海鮮蒸氣石鍋

土瓜灣北帝街29-35號八景樓1A-D號舖

免責聲明是次產品/產品資料由品牌提供本文章內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查

歡迎邀約試用&出席活動bigratlabireneleung@yahoo.com.hk



Youtube: http://www.youtube.com/user/bigratlab



沒有留言:

發佈留言