2016年10月22日星期六

愛貓之café – 貓咪貓咪Home

友人是愛貓之人, 每次見到貓都會超開心同佢地玩, 所以我地眾腳點也是同貓有關..




就是來這間養了許多收養流浪貓的旺角Café la~




見到Bar 台上有好多貓貓的照片






而這裏我數過有差不多廿多隻貓呢, 不過去到時好多貓都仲係訓緊 (不過貓都係訓的時間多啦~)




而這隻都幾黏人的, 還給我友人抱抱..



這裏除了多貓外, 也有boardgame 可以玩, 那同朋友來一邊玩貓, 一邊玩Game 消磨時間吹下水都不錯呢~




話明是Café, 當然叫杯飲品先, 我就叫個柚子茶 (跟餐加十元)




而我友人就叫杯朱古力 (跟餐加十元)





叫個香辣海鮮意大利飯 (HKD98), 份量足夠兩人吃, 頗多汁的意大利飯, 有輕微辣味, 加上有魷魚及蜆肉等海鮮一起煮, 味道不錯.





再叫個pizza 夏威夷風情 (HKD78) , 有菠蘿, 煙肉, 及車打芝士, 薄脆批香脆熱騰, 而且以HKD78 的價錢來說, 這個份量可給兩到三人吃, 味道也剛好 (不過要快點吃完, 因為D 貓貓見到會走過來舔的啊~




都係食完再同D 貓玩先~

旺角彌敦道566-568A號僑建大廈2


沒有留言:

發佈留言