2017年1月1日星期日

大節過後係時候清一清腸胃- vegie 180超級抹茶

唉呀~ 聖誕新年食埋食埋咁多煎炸熱氣肥膩野又甜品X10000, 除了肚子脹脹同時又下唔到便便 (因為我一食得多熱氣食物就不容易便便的了><) 簡直是增磅增毒素的高峰日子.





幸好聖誕前收到這個vegie 180超級抹茶, 可以幫我溶解並排出體內多餘脂肪, 毒素, 廢物, 加速代謝, 那我就要好好試試啦~




Vegie 180超級抹茶採用嘅係最高級の抹茶宇治抹茶, 兒茶素含量比一般茶高得多, 有研究指出高兒茶素除左可以幫助整體減重外, 針對肚腩特別有效呢~




而食法也好方便簡單, 只要約一湯匙量, 就沖一杯水, 或加入其他冷熱飲料中就可, 不過對女仔來說, 用溫水沖或加入常溫飲品中就好點, 因為飲得太多冷飲對女仔來說身體也不好的呢~




打開包裝, 同平時飲用的綠茶粉差不多, 不過其實除了宇治抹茶外, vegie 180超級抹茶還加入了4種超強superfood: 去油的羽衣甘藍, 淨化大腸毒素的大麥若葉, 清腸胃的大麻籽及排毒的螺旋藻






我就加入我的早餐麥片中, 聞其味道有淡淡的綠茶香味.




本身卡路里只有19kcal (6g 份量) , 而最近腸胃不太順暢的我第二天終於有便便 (羞羞~~~) 不是瀉的那種, 是平常順暢的說, 當然排完毒後肚子都收返埋, 唔再肚脹脹的呢~ 所以我現在每天都會加於我的早餐內, 令自己輕鬆排毒之餘都可以輕鬆健康的Keep Fit ~

產品及有關資料由Kracie HK提供.

免責聲明是次產品/產品資料由品牌提供本文章內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查



歡迎邀約試用&出席活動bigratlabireneleung@yahoo.com.hk

Youtube: http://www.youtube.com/user/bigratlab

沒有留言:

發佈留言