2017年7月5日星期三

斜角上的濃郁車仔麵 – 來多碗車仔麵

其實由細到大, 我都真係好鍾意食麵, 尤其是食車仔麵, 因為可以將自己最喜歡食嘅都放曬喺同一個碗度.



好啦其中一個嚟參觀塘嘅車仔麵飯堂, 就是這間來多碗啦.






阿姐一見到我哋, 就問我哋食咩麵, 我就叫個油麵啦.



好多選擇, 都唔知選咩好



就算平日晚上都好多人, 不過這裏地方整齊乾淨, 所以都食得頗舒服



我就叫了個 四餸車仔麵, 打包檸檬茶, (HKD44)



來到這裏當然要阿姐 畀啲辣醬啦, 因為這裏的辣醬是自家製的, 是非一般的那辣醬, 除了辣味十足之外, 都帶有鹹鮮味, 令整個車仔麵的味道昇華了不少.



原來這裏一定要叫這個玻璃魷魚, 爽口之餘, 玻璃魷魚都醃製得非常入味.



而我還叫了這裏的牛腩, 雖然今次牛腩不是半肥瘦, 肉的比例比較多的, 但還算軟腍入味, 不錯.



這裏的牛丸都爽口彈牙, 因為這裏的牛丸是自家製自家打, 牛味十足.



但今次的瑞士雞翼就失色了一點, 不過也是不過不失.



而油麵也是煮得剛好, 加上車仔麵湯底是用上豬骨餚製之餘, 阿姐都會再加天牛腩汁, 令到湯底更香更濃



所以每次食車仔麵我都連湯一起喝掉, 因為這湯實在太濃郁太好吃了, 最重要的還是一點味精也沒有加, 飲完湯底也沒有口渴, 真的是真材實料啊~

觀塘康寧道62號地下


沒有留言:

發佈留言