2017年12月6日星期三

360 度飽覽全港景色 - Cafe 100 by The Ritz-Carlton

身為香港人, 我還是第一次上嚟天際 100 香港觀景台 (大鄉里的說~) , 不過今次因為朋友有門票, 所以就叫埋我哋成班朋友一齊去玩啦, 超開心的說~  


現在我們是身處天際 100 香港觀景台, 我們當然急不及待開始走去不同的地方去影不同的景色啦  





其實一出𨋢的時候就見到有個玻璃地台, 地台下是香港地區模型, 等我影下相先, 就像大地在我腳下一樣, Wahaha~


影得差唔多, 見到這間餐廳 - Cafe 100 by The Ritz-Carlton, 當然是有星級酒店Ritz-Carlton主理啦, 睇下有咩食先, 除了有飲品小食, 他都有午餐, 下午茶tea set及晚餐供應, 現在是中午的關係, 我們就叫個午市套餐



是日精選餐湯是椰菜花湯, 富鬆脆口的麵包條, 椰菜花湯味道香濃, 不錯~




這裏用餐是最好的當然是可以一邊吃一邊飽覽香港全景景色, 而且今日天氣特別好, 一邊吃一邊欣賞香港的景色, 當然同時間要 Selfie 影下相啦


這個意式傳统牛肉千層麵, 牛肉碎混合千層麵, 加上大量的蕃茄, 芝士及忌廉汁等等焗的千層麵, 口感非常豐富, 而微酸的的番茄中和了芝士及忌廉汁的油膩感; 鹹牛肉碎混合於千層麵當中, 雖然麵身質地比較濕潤, 但整體來說味道當然保持酒店級的水準啦~


最後食新鮮水果杯, 生果種類都多,有新鮮藍莓, 大大粒的提子, , 士多啤梨, 菠蘿等等 , refresh 一下~



吃飽飽當然繼續玩, 看看剛才的拍照區影出來的相, 哈哈有幾似~



另外用手機下載天際100手機應用程式, 就可以模擬不同的場景, 例如我這個在香港半空中飛翔, 扮得似唔似呢


這裏就好像在星光下影相~


cafe 100食完嘢再行下影下相, 都已經接近黃昏時候, 真的快樂時間很快過~

尖沙咀柯士甸道西1號環球貿易廣場(ICC)100樓天際100香港觀景台


沒有留言:

發佈留言