2016年4月9日星期六

跟船長一起航行吧~ The Captain’s House




無飯夫放工後又去覓食, 話說去完做Facial 後在厚福街覓食, 今次娘子我要食西餐, 相公還是隅一順下娘子意去食美式新奧爾良西餐也~






去到見到好多枱客都係成班成班來飲飲食食, 而且店一路播節奏輕快的音樂, 加上各店員給我的感覺都是非常energetic~ 令我疲的身軀也精一震~




美式的大蝦卡通~





先叫了個前菜小食, 芝士焗荷蘭大啡菇 (HKD98), 大菇菇上有半風乾的蕃茄, 加上Mozzaerella 芝士, creamy 得來帶上蕃茄的新鮮蕃味, 大大隻菇, 開胃小食是也.





我就叫了杯The Captain’s CockTail 的其中一個Signature Cocktail, Tiramisu (HKD98), 不要以為是蛋糕啊, 其實是加上Baileys, Kahlua 及可可粉的咖啡酒, 味道甜甜的帶上咖啡香, 不錯~




講明是Captain’s House, 當然其中一個主打是食海鮮啦~ 我地叫了個熱船長海鮮拼盤, 我地就叫了個Platter A 3種海鮮選擇(HKD398), 來到時見到有個大網包住膠袋, 還真像出海攞海鮮的情況説




店員先將其搖勻, 因為我地選了其中一個汁, 卡彊蒜蓉汁, 要搖勻等海鮮都沾上醬汁的味道嘛




我地叫了長腳蟹腳, 扇貝, 及八爪魚仔, 加上大大隻薯仔栗米, 應該夠我食量大的相公吃呢~





其實我地還自選加上虎蝦 (市價), 大大隻, 啖啖肉, 肉質新鮮爽





長腳蟹腳雖然不是超巨形的, 但也是啖啖肉啊~




其中一個配菜肉腸, 配上帶點辣及香口的蒜蓉, .




扇貝就細只點





說到這卡彊蒜蓉汁, 不得不配上露絲瑪莉香草包 (HKD40), 卡彊蒜蓉加上Rosemary, 令麵根度十足的香草包生色不少~




我們另外叫了其他主食如新奧爾良污糟飯(HKD148), 其實有點像我地吃的嗱喳麵料, 用上碎牛肉, 雞肝, 豬香腸加上墨魚汁炒的炒飯, 不過出奇地香口好味, 沒有內臟的味道(因為我對內臟味好敏的說~)





油封鴨脾(HKD218), 鴨脾肉質嫩滑之餘, 肉汁也完完全全鎖在鴨脾中, 真像吃新鮮的鴨脾一樣呢~





PipeApple Crumble (HKD58) 平時食的都是蘋果味, 今次用上菠蘿, 酸酸甜甜的菠蘿的酥皮布丁, 令人食過不停.




咖啡芝士蛋糕(HKD68), NewYork芝士蛋糕配上咖啡味道, 不太甜, 相公也喜愛.

The Captain’s House

尖沙咀厚福街8H8 18

歡迎邀約試用&出席活動bigratlabireneleung@yahoo.com.hk



Youtube: http://www.youtube.com/user/bigratlab

沒有留言:

發佈留言