2016年10月16日星期日

正宗希臘地中海風情 – Santorini Greek Taverna

藍天白雲, 加上藍白色小屋, 大家估唔估到我講緊邊度呢?



我想信大家都會估到, 就是希, 不過我同相公暫時就不能親身去希食希菜啦, 但就來到灣仔這間食希菜餐廳






餐廳也是以藍白色為主調




而餐廳也有露天Balcony, 秋冬天一邊食, 一邊飲酒同友人談天, 好有情調呢~




咁我就先叫杯希Cocktail ~ Ouzito (HKD85) , 酒精較低的茴香酒, 有新鮮芒果, 紅莓醬等調的cocktail, 帶微酸之餘有濃濃的芒果甜味, 頗開胃.




Dips(All dips served with pita bread) Dip Sampler – (HKD170) , 就是以麵包配上這四個不同的醬, 由左邊開始數起有1) 蠶豆, 洋蔥, 茄醬仔仔打成蓉 (不過如果不喜吃其青豆味道就會覺得有點青腥味); 2) Taramosalata (就是鱈魚魚子加上薯蓉等, 這個有非常香濃海水鮮味, 非常野味, 我同相公都非常Like) ; 3) Eggplants Dip (就是茄子啦); 4) Tzatziki (加青瓜打蓉, 這個帶青瓜的酸味就非常Fresh ) , 每個醬都各有特色, 最後我地還加單叫多Set , 食哂D.




Greek Salad (HKD135), Cheese Lover 必吃, 希臘軟乳酪, 加上蕃, 青瓜, 青椒, 配上希橄欖油, 所有蔬果都非常新鮮, 加上香滑濃味的希臘軟乳酪 (其味道似羊羶味, 較平時用的軟Cheese 濃烈) , ~




燒魷魚Grilled Squid (HKD165/ 180) , 配上茄子及甜Vin Santo, 這個魷魚燒得剛剛好, 面燒得香帶焦, 但出奇到內面完完全全保留魷的鮮汁味道, 加上配上香口的配菜, 野味十足~





Moussaka  (HKD165), 似千層麵的做法, 層層茄子, 薯仔, 碎牛肉, 及芝士白汁, 這個簡直是魔的表現, 一層又一層的茄子芝士及碎牛肉, 牛肉味香濃, 加上芝味的希芝士 (我發覺希芝士味道都較濃) , 食完都已經好飽~





Greek Yogurt with Spoon Dessert from Greece (HKD120), 乳酪非常香滑, 加上莓子醬, 點點酸甜的醬配上乳酪, Fresh~




最後喝杯, 好舒服, 至於為什我將杯子倒轉? 大家來到吃飯咪知喔~




灣仔皇后大道東202QRE Plaza 5

沒有留言:

發佈留言